۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

پرسش از اصلاح طلبان: آیا حاضرید حضور خاتمی و رفسنجانی در انتخابات فرمایشی مجلس را محکوم کنید؟

طرح از نیک آهنگ کوثر





















یکی از خبرسازترین اتفاقاتی که امروز در حاشیه برگزاری انتخابات فرمایشی مجلس شورای اسلامی روی داد، حضور غیرمنتظره سید محمد خاتمی در پای صندوق رأی بود. اتفاقی که بیش از هر چیز مایه یک آبروریزی دیگر برای کسانی شد که هنوز هم ساده لوحانه راه سعادت میهن و ملت را در کژراهه ای می جویند که اصلاح طلبان حکومتی به آنان نمایانده اند. اصلاح طلبانی که حتی با خودشان هم صداقت ندارند و حاضرند برای دستیابی به امتیازات و منافع بیشتر به راحتی زیر حرف هایشان بزنند. باید از آقای محمد خاتمی پرسید کدامیک از شروطی که برای حضور در انتخابات تعیین کرده بودید، امروز تحقق یافته است که با افتخار به پای صندوق می روید و به آسانی به شعور یک ملت توهین می کنید؟ آیا حضور خاتمی، رفسنجانی و سید حسن خمینی در انتخابات امروز و خیانت به خون جانباختگان جنبش سبز نباید شیپور بیدارباش را در گوش کم شنوای آن دسته از ساده اندیشانی که هنوز هم از آنها حمایت و طرفداری می کنند و به آنان چشم امید دوخته اند به صدا درآورد؟

و اما یک پرسش از اصلاح طلبان!

شما که در دوره های گذشته انتخابات با بی اعتنایی به خون های ریخته شده امثال عزت ابراهیم نژادها، اکبر محمدی ها، امیدرضا میرصیافی ها، زهرا کاظمی ها،... در انتخابات فرمایشی و دروغین رژیم شرکت می کردید و همگان را هم به مشارکت حداکثری در سیرک انتخاباتی جمهوری اسلامی فرا می خواندید. در این دوره ادعا کردید که انتخابات رژیم فرمایشی و ناعادلانه است و حرف از تحریم زدید. ادعا کردید هر فرد یا گروهی که در انتخابات مجلس شرکت کند، خون شهدای جنبش سبز را پایمال کرده است. اما آیا امروز هم حاضرید حضور سید محمد خاتمی، اکبر هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی در انتخابات فرمایشی مجلس شورای اسلامی را محکوم کنید و از آنان بابت این خیانت بزرگ شان برائت جویید؟ 


پ.ن: نشانه های اولیه امر حاکی است انتظار ما بیهوده بوده است! همین که نخستین خبرهای حضور خاتمی در انتخابات مجلس در سایت ها منتشر گردید، حمله سیل‌آسای سینه‌‎چاکانش هم شروع شد. آنان ابتدا خبر را جعلی نامیدند و توطئه مخالفان اصلاح طلبان برای تخریب چهره سید خندان!! بعد هم که صحت خبر اثبات گردید، طبق معمول همیشه شروع کردند به توجیه و ماله کشی! به هر حال ما که همچنان امیدواریم دوستان اصلاح طلب نیز روزی به خود بیایند و از خواب غفلت برخیزند! 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر