۱۳۹۱ فروردین ۶, یکشنبه

حمایت مالی از سایت روشنگر "پارس دیلی نیوز"



















با خبر شدیم مدیران سایت خبری پارس دیلی نیوز اعلام کرده اند که به سبب وجود مشکلات عدیده مالی، حداکثر تا یک ماه و نیم دیگر بیشتر قادر به اداره این سایت نیستند و در صورت ادامه وضعیت کنونی، به ناچار  مجبور به تعطیل نمودن فعالیت این سایت خواهند شد.
علیرغم کم لطفی های اخیر مدیران محترم سایت پارس دیلی نیوز، منجمله حذف لینک تارنمای "آراسپ" از پیوندهای این سایت و عدم انتشار مقالات اخیر نگارنده، از صمیم قلب آرزومندم که این سایت وزین و روشنگر همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه داده و مشکلات مالی آن نیز با کمک و یاری هم میهنان عزیزمان به زودی رفع گردد.
از همین رو با انتشار بیانیه همیاری مدیریت سایت پارس دیلی نیوز، از همه دوستان نازنینی که در اروپا و امریکا سکونت داشته و دارای بضاعت مالی کافی می باشند، خواهشمندم با کمک های خود در استمرار فعالیت این سایت مردمی سهیم و کوشا باشند.
                                                                           پاینده ایران
                                                                          بزرگمهر

*****************************************************

بیانیه همیاری سایت پارس دیلی نیوز

کاربران و نویسندگان محترم سایت پارس دیلی نیوز!

مدیریت پارس دیلی نیوز بسیار مفتخر است اعلام دارد که پیش از یک دهه است[1] در راه آزادی ایران عزیز، پایگاهِ روشنگری را بر پا داشته است که همهء ایران دوستان بتوانند از این دریچه آگاهی رسانی قلم زنند و یا آزادانه پیرامون مشکلات عدیده میهن اسیر با یکدیگر به گفتگو بنشینند.

 همانگونه که خود از نزدیک در طی همهء این سالها شاهد بوده اید، در این راستا مدیریت سایت پارس دیلی نیوز جهت انتشار مقالات و یا انعکاس ابراز اندیشه های آگاهگرایانه شما از هیچ کوششی دریغ نکرده است و با تلاشهای صادقانه خود شما، سایت پارس دیلی نیوز امروز تبدیل به یکی از مراکز فرهنگی و سیاسی اپوزیسیون در خارج از کشور شده است که منعکس کننده همهء اخبار و تنگناهای سیاسی و اجتماعی است که مردم و ایران عزیز را در برگرفته است. 

بازهمانگونه که اطلاع دارید در گذشته ما با شما کاربران عزیز در مورد مشکلاتی مالی سایت پارس دیلی نیوز جهت ادامه فعالیتهای روزمره مان صحبتی کوتاه داشتیم. مشکلات مالی که امروز بواقع مانعِ بزرگی جهت حضور فعال و مؤثر سایت پارس دیلی نیوز در دهکده جهانی اینترنتی شده است. از این رو مشکل را با شما عزیزان در میان گذاشته و در این خصوص از شما طلب یاری کردیم. امروز هم یکبار دیگر برای ماندگار شدن در این دهکده جهانی آگاهی رسانی وادامه فعالیتهای خود دست یاری بسوی شما دراز میکنیم. شوربختانه میبایست اعلام داریم که اگر مدیریت سایت پارس دیلی نیوز قادر نباشد در اسرع وقت تکنیک سایت را متناسب با پیشرفتهای سیستم جدید شبکه جهانی اینترنتی به روز کنند، بزودی سایت پارس دیلی نیوز از همهء فعالیتهای خود باز خواهند ماند  و از پهنه شبکه جهانی اینترنتی حذف خواهد شد.

کاربران عزیز! 

میدانید ازهمان آغازِ کار سایتِ ما، سایتی مستقل و غیر وابسته بوده است و تنها با کمک های شما عزیزان قادر به ادامه فعالیتهای خود بوده ایم. 

 عزیزان ما! ماندگار شدن سایت پارس دیلی نیوز بر شبکه جهانی انترنتی بستگی به همت و میزان کمک های مالی شما  دارد. آنگونه که  تاکنون ارزیابی شده است جهت به روز شدن سایت پارس دیلی نیوز به تکنولوژی مدرن، مدیریت این سایت نیازمند به کمک مالی حدود 2000 هزار دلار میباشد. ما امیدواریم با انتشار این اطلاعیه شما جزء آن دسته افرادِ نخستینی باشید که بخواهید برای حفظ این پژواک راستین صدای اپوزیسیون بر شبکه جهانی انترنتی، کمک های مادی خود را برای مدیریت این سایت ارسال دارید. همانطور که اعلام داشتیم کمک های نقدی شما هر چند اندک، ولی مدیریت سایت را بیشتر ترغیب خواهد که برای حفظ این مرکز فعالیتهای اپوزیسیون از هیچ کوششی دریغ نورزد.

عزیزان!

شما میتوانید کمک های نقدی خود را طریق:
 Paypal  به دست ما برسانید. 

 بی تردید در صورت عدم دریافت کمک های لازم از سوی شما عزیزان میبایست از هم اکنون اعلام داریم که سایت پارس دیلی نیوز تا یک ماه و نیم دیگر قادر به ادامه فعالیتهای روزمره خود نخواهد بود.

شاد و سربلند باشید 

نوروز بر همهء شما فرخنده باد

مدیریت سایت پارس دیلی نیوز

پانویس
1- سایت پارس دیلی نیوز ابتداء با نام «ایران ب ب ب (بدانیم، بیاندیشیم و بپاخیزیم)» آغاز بکار کرد و در تاریخ سه شنبه 22 دیماه 1388 خورشیدی برابر با 12 ژانویه 2010 با تغییراتی زیر نام سایت پارس دیلی نیوز ادامه فعالیت داد. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر