۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

توضیحاتی پیرامون نوشتار "حمایت مالی از سایت روشنگر پارس دیلی نیوز"


چند روز پیش در نوشتاری تحت عنوان "حمایت مالی از سایت روشنگر پارس دیلینیوز" اشاره ای گذرا به مشکلات مالی سایت خبری – تحلیلی پارس دیلی نیوز داشتیم و از هم میهنان نازنین خواهش کردیم تا در صورت امکان با حمایت های خود به استمرار فعالیت این سایت مردمی یاری رسانند.

در بخشی از آن نوشتار، نگارنده گله ای دوستانه از مدیریت محترم سایت در خصوص حذف لینک وبلاگ آراسپ از پیوندهای سایت و عدم انتشار مقالات اخیر خود داشتم که پس از مکاتبات و گفت‌و‌گوهای جدید با مدیران محترم سایت پارس دیلی نیوز ماجرا ختم به خیر شد و سوءتفاهمات بوجود آمده رفع گردید. علت اصلی این سوءتفاهمات نیز مربوط به مشکلات فنی وبلاگ آراسپ بود که با تغییر قالب وبلاگ، کلیه پیوندهای موجود، منجمله لینک سایت پارس دیلی نیوز از فهرست پیوندها پاک شده بود. همین امر موجب بروز سوءتفاهماتی برای دوستان گرامی ما گردید و این نازنینان به گمان آنکه نگارنده دیگر مایل به ارتباط با این سایت نیستم، متقابلاً لینک وبلاگ آراسپ را از فهرست پیوندهای سایت خود برداشتند. 

با توجه به رفع سوءتفاهمات فی‌ما‌بین، لازم دانستم که با ارائه این توضیحات، خاطرنشان سازم که اتفاقات پدیدآمده نه از سر کم لطفی یا بی مهری دوستان، بلکه صرفاً بدلیل بروز یک اشتباه فنی در وبلاگ آراسپ و عدم اطلاع رسانی به‌موقع موضوع به مدیران محترم سایت پارس دیلی نیوز روی داد و بدینوسیله توضیحات یاد شده در نوشتار پیشین خود را اصلاح می نمایم. 

                 پاینده ایران

               بزرگمهر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر